13 maart

Open dag 29 maart

Denise van Brenk Nieuws Archief

Ter ere van het 50 jarige bestaan van DZ Euros wordt er op 29 maart een open dag georganiseerd op het Universitair Watersportcomplex. Van 11:00 tot 16:00 uur kunt u een kijkje komen nemen achter de schermen van deze studentenzeilvereneiging. Er kan worden gezeild, er zijn workshops en lezingen, maar er zullen ook genoeg leden aanwezig zijn met leuke, gave en stoere (zeil)verhalen. Daarnaast zullen er ook een aantal activiteiten zijn voor de kleinste zeilertjes onder ons en kunt u een hapje of een drankje kopen.

Het specifieke programma van de dag zal in de week voor de open dag bekend gemaakt worden, dus houdt daarvoor de site in de gaten! En kom zeker een kijkje nemen op zaterdag 29 maart op Auke Vleerstraat 99!