11 maart

GNSK

Anouk Hol Nieuws Archief

In het weekend van 28/29/30 mei word het GNSK gezeild. Hierin gaan de verschillende studenten zeilverenigingen tegen elkaar strijden! Het GNSK is een studentensportevenement waar studenten uit heel Nederland het op verschillende disciplines tegen elkaar opnemen. Zeilen zit er (dit jaar) ook bij. Per stad kunnen er 2 teams mee doen, 3-4 man per team. De wedstrijd zal plaatsvinden op het weideblik, bij Ottenhome, in 16 kwadraten. Uiteraard moet de UT dit jaar het GNSK winnen en daarom zijn wij hard opzoek naar leden die het GNSK willen zeilen. Dus wil jij in het team van D.Z. Euros, stuur dan een mailtje naar bestuur@euros.nl! Er kan tot 8 april worden ingeschreven.

Het evenement gaat van start op vrijdag. Er word voor accommodatie gezorgd in de buurt van het sportpark Olympos en de lunches en ontbijt zijn inbegrepen. Op zaterdag zullen er ''fleet races'' gevaren worden en op zondag ''team races'' (stad tegen stad). Zaterdag avond kunnen alle sporters met elkaar een mooi feestje bouwen! Al met al wordt het een mooi feestje en een mooie wedstrijd, daarom hoopt D.Z. ook op twee teams!