30 maart

Voorjaarsintroductie 16/17 mei

Rinse Joustra Nieuws Archief

Waddenweek, wedstrijdzeilen, zwaardboten, zeezeilen, instructie evenementen, borrels en feesten!

Euros Zeilen heeft het allemaal te bieden, maar bovenal een gezellige vereniging. Er is voor iedereen wel een tak van het zeilen dat hem aanspreekt: Leer zeilen bij een BasisGevordene cursus, Zeezeilen naar portugal, relaxed zeilen op de Ebenhaezer tijdens een waddenweek of wedstrijdzeilen tijdens de Sneekweek of de NorthSeaRegatta en ga zo maar door!!

D.Z. Euros organiseert voor jou een introductie om kennis te maken met de zeilvereniging en het zeilen.

Wanneer?   het weekend van 16/17 mei

Waar?    Akkrum (Friesland)

Wie?   Introducees en geintereseerde studenten!

Wat kost het?  35 euro

Van nul komma nul zeilervaring tot zeilschool instructeurs en wedstrijdzeilers, Iedereen is welkom!
Dus schrijf je nu door een mailtje te sturen naar prco@euros.nl.

Kan je niet in dit weekend, maar heb je wel interesse en wil je meer informatie? Neem dan ook even contact op met de PR-commissaris(prco@euros.nl).