18 september

Euros UT lustrumsymposium, schrijf je nu snel in op www.ut50.nl!

Anouk Hol Nieuws Archief

In het kader van het 50 jarige bestaan van de Universiteit Twente organiseren de watersportverenigingen (roeien, kano en zeilen) gezamelijk namens de UT een symposium. Om alle opleidingen van onze universiteit wat te bieden, organiseren wij een vijftal lezingen, gegeven door interessante sprekers, in de volgende categorieën:
- Rompvormen, materialen en stroomlijning van onze boten
- Functioneren in een team
- Sportfysiologie, spieren en bewegen
- Oud Olympisch sporter aan het woord
- Sportpsychologie, de mentale training van een topsporter

De doelgroep is de hele Universiteit, zowel studenten als medewerkers, maar ook andere geïnteresseerden zijn van harte welkom. Zo zijn o.a. de zuster roei-, zeil- en kano verenigingen uit het hele land uitgenodigd.

Omdat op de universiteit uiteraard overdag hard gewerkt en gestudeerd wordt, zal het symposium 's avonds worden georganiseerd (van 19.00 uur t/m 21.30 uur). Elke lezing zal ongeveer 30 minuten duren.

De avond wordt afgesloten met een optreden van studenten band Tune Inn! Vanaf 21.30 uur zal de tap opengaan en kunnen we onder het genot van geweldige muziek en een biertje de avond mooi afsluiten. De avond zal sluiten om 24.00 uur waarna men, wanneer zin, direct door kan gaan naar de Cocktailparty XL in de Vestingbar! Schrijf je nu snel in op www.ut50.nl!