07 februari

Ebenhaëzer als sportproject van het Alumnibureau

Arthur Vogelzang Pers Archief

Inmiddels wordt er door onze vereniging al een ruime tijd Ebenhaëzergevaren met onze mooie klipperaak, de Ebenhaëzer. Dit is op sommige plaatsen ook te zien aan het schip. Door het vele varen vind er ook veel slijtage plaats aan het schip. Wij zijn natuurlijk altijd druk in de weer om ervoor te zorgen dat het schip toch in zo'n goede staat blijft dat we er fijn mee kunnen varen. Nu gaan we hier wat extra hulp bij krijgen door het alumnibureau.

Het Alumniburea heeft sinds kort een aantal projecten op hun eigen pagina gezet zodat alle alumni van de Universiteit Twente gerichter kunnen gaan doneren aan wat ze zelf willen. De Ebenhaëzer is één van deze projecten geworden. Iedereen kan dus nu op de website van het alumnibureau de Ebenhaëzer bewonderen en natuurlijk ook wat wij er mee doen. Vervolgens kunnen ze ons via deze pagina een steuntje in de rug geven geld te doneren aan het schip.

Hier nog even de link naar onze mooie pagina.